Zwroty

Jeśli wysłany produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, niezależnie od przyczyny masz 30 dni na jego zwrot.

Zwrot poprzez paczkomat oraz kurierem jest bezpłatny dla naszych klientów.

Produkty muszą być w nienaruszonym stanie, a ich metraże w takiej ilości, w jakiej zostały dostarczone.

Jak zwrócić produkty?

1. Pobierz formularz zwrotu POBIERZ

2. Jeśli dokonujesz zwrotu poprzez paczkomat, uzupełnij formularz i odeślij go razem ze zwracanymi produktami poprzez stronę: https://szybkiezwroty.pl/pl/Cottye

3. Jeśli dokonujesz zwrotu kurierem, uzupełnij formularz i zastosuj się do instrukcji podanej na stronie zwrotu : https://www.gls-returns.com/#/m/cottye
Zostanie wygenerowana etykieta - następnie wydrukuj, naklej na przesyłkę zwrotną i zanieś do najbliższego punktu ParcelShop GLS.

Cottye

Świderska 36/C

05-480 Karczew


Zwrot środków nastąpi w ciągu 14dni od momentu otrzymania przesyłki.

Nie przyjmujemy paczek pobraniowych.

Więcej szczegółów znajdziesz w Regulaminie

Reklamacje:

Jeśli wysłany produkt okazał się wadliwy, lub uszkodzony:

1. Wydrukuj i uzupełnij formularz reklamacyjny POBIERZ

2. Odeślij formularz i reklamowane produkty na adres:

Cottye

Świderska 36/C

05-480 Karczew

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Więcej szczegółów znajdziesz w Regulaminie

Dodano produkt do ulubionych

Korzystanie z naszej Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.