Zwroty
Jeśli wysłany produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, niezależnie od przyczyny masz 30 dni na jego zwrot.
Produkty muszą być w nienaruszonym stanie, a ich metraże w takiej ilości, w jakiej zostały dostarczone.
Jak zwrócić produkty?
Sposób 1:
1. Jeśli posiadasz konto w sklepie, wejdź w zakładkę Moje konto -> Historia i szczegóły zamówień
2. Znajdź zamówienie, które chcesz zwrócić
3. Zaznacz produkty do zwrotu i wpisz/ustaw zwracane ilości
4. Kliknij przycisk "Poproś o zwrot"
5. Wyślij paczkę ze zwrotem na adres podany niżej.
Sposób 2:
1. Pobierz formularz zwrotu POBIERZ
2. Uzupełnij formularz i odeślij go razem ze zwracanymi produktami na adres podany niżej.
Adres do zwrotów:
Cottye
Świderska 36/C
05-480 Karczew
Zwrot środków nastąpi w ciągu 14dni od momentu otrzymania przesyłki.
Nie przyjmujemy paczek pobraniowych.
Więcej szczegółów znajdziesz w Regulaminie
Reklamacje:
Jeśli wysłany produkt okazał się wadliwy, lub uszkodzony:
1. Wydrukuj i uzupełnij formularz reklamacyjny POBIERZ
2. Odeślij formularz i reklamowane produkty na adres:
Cottye
Świderska 36/C
05-480 Karczew
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Więcej szczegółów znajdziesz w Regulaminie